تولیدکننده مصنوعات چوبی برای گروه های سنی نوزاد تا جوان آماده افتتاح رسمی است

*مهدی رستمی مدیرعامل: این شرکت با شعار «ایمن، کیفیت و زیبا» محصولات متنوعی را به بازار عرضه می کند که با استقبال قابل توجه خریداران مواجه شده است.

توجه به خواست مشتری و تولید محصولات به ‌روز و باکیفیت راز ماندگاری و موفقیت در بازار است.

مهدی رستمی، مدیرعامل شرکت ساحل‌ چوب در بازدید مهندس محمدرضا مس‌ فروش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و هیات‌همراه از تاسیسات تولیدی این شرکت در منطقه کهریزک از رمز موفقیت این شرکت طی دهه فعالیتش گفت.

ساحل‌ چوب یکی از شرکت‌های باسابقه و خوشنام فعال در حوزه صنایع چوب است که بیش از دو دهه قبل به همت نجات رستمی، پدر مهدی رستمی پا به عرصه حیات گذاشت.

این شرکت که به صورت خانوادگی اداره می شود به طور تخصصی در زمینه تولید مصنوعات چوبی برای گروه‌های سنی نوزاد، کودک، نوجوان و جوان فعالیت دارد با تامین ماشین‌الات مدرن اروپایی، استفاده از مواد اولیه مرغوب، طرح‌های جدید و به‌روز و قیمت‌گذاری منصفانه توانسته به یکی از برندهای مطرح بازار در حوزه فعالیت خود تبدیل شود.

این شرکت مجموعه ای کامل شامل اتاق خواب نوزاد، سیسمونی‌،‌ تختخواب در ابعاد مختلف،‌ کتابخانه،‌ کمد و میز تحریر را تولید می‌کند و با تولید و عرضه ۶۰ ست در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف یکی از متنوع‌ترین سبدهای کالایی را در حوزه فعالیت خود دارد.

رستمی با اشاره به این که ساحل‌ چوب شعار «ایمن، باکیفیت و زیبا» را برای خود برگزیده از تمرکز بر تولید محصولاتی متفاوت با رنگ‌بندی شاد و جذاب و طرح‌هایی بی‌بدیل می‌گوید که به عامل اصلی تفاوت محصولات ساحل‌ چوب با رقبا تبدیل شده است.

تاسیسات تولیدی این شرکت که در زمینی به مساحت ۱٫۴ هکتار و فضای مسقفی حدود ۳ هزار مترمربع قرار گرفته در سال ۷۶ از چهاردانگه به مکان کنونی انتقال یافت.

این شرکت برای فراهم آوردن امکان عرضه مستقیم محصولاتش اقدام به راه‌اندازی نمایشگاه و فروشگاهی به وسعت ۱۱۰۰ مترمربع در یافت‌آباد کرده که به طور اختصاصی در زمینه مبلمان رده‌های سنی نوزاد تا جوان فعالیت دارد.

علاوه بر این مجموعه محصولات ساحل‌ چوب در ۶۰ فروشگاه طرف قرارداد در شهرهای مختلف کشور عرضه می‌شود که با استقبال قابل توجه خریداران مواجه شده است.

رستمی با یادآوری این که مولفه‌های زیادی در موفقیت این شرکت دخیل بوده‌اند لیکن هیچیک را به اندازه نیروی کار متعهد و خلاق این شرکت حائز اهمیت نمی‌داند.

این شرکت ۲۰ نیروی مستفیم و صدها نیروی غیرمستقیم دارد که در نمایندگی‌ها مشغول به کارند یا به صورت پاره‌وقت با این شرکت همکاری دارند.

یکی از مهم‌ترین گروه‌هایی که به صورت پاره‌وقت همکار ساحل‌ چوب هستند دانشجویان دانشکده هنر شهرری است که در زمینه طراحی محصولات فعالیت دارند.

اگرچه ساحل‌ چوب تا پیش از این روی عرضه محصولات خود در بازارهای داخلی متمرکز بوده اما حضور در بازارهای خارجی به خصوص کشورهای حوزه آَسیای‌میانه و کشورهای عرب خلیج‌فارس در زمره اهداف آتی این شرکت است.

یکی از مشکلات جدی این واحد عدم‌ برخورداری از تاسیسات تولیدی تملیکی است و مکان فعلی شرکت به صورت استیجاری تامین شده که مدیران این واحد برای حل این شرکت دست استمداد به سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به عنوان متولی حمایت از تولید و تولیدکننده دراز کرده‌اند.

مهندس مس‌ فروش و هیات‌همراه در این بازدید با پیشینه، عملکرد و مشکلات شرکت ساحل‌ چوب آشنا شدند و ضمن صدور دستورات لازم برای رسیدگی به مطالبات این واحد قول داد که در اولین فرصت ممکن، مراسم افتتاح  رسمی این واحد با حضور مقامات عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شود.

راز موفقیت و ماندگاری ساحل چوب در بازار2

راز موفقیت و ماندگاری ساحل چوب در بازار1

منبع: سندباد

مجله سندباد