شرکت حلوای عقاب در سال ۱۳۹۵ افتخار این را داشت که گواهی نامه شانزدهمین دوره همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و همچنین تندیس چهارمین دوره  رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت نماید. برای هر  مدیر خردمندی یک هدف ایده آل این است که بتواند سود کسب و کار خود را به منفعت مشتریان خود پیوند زند. دستیابی به چنین هدفی برای شرکت حلوای عقاب با تکیه بر تجربه طولانی  و مدیریت استراتژیک و علمی میسر شد.

شرکت حلوای عقاب که سال ۱۳۲۳ در یک کارگاه کوچک واقع در شهر ری فعالیت خود را آغاز کرده، هم اکنون در ۲۰ هزار متر مربع فضای کارخانه ای مدرن مشغول به تولید است. حلوای عقاب بزرگترین تولید کننده محصولات بر پایه دانه کنجد در ایران و یکی از برترین برند های جهانی در این زمینه است. این شرکت مسیر توسعه خود را با در نظر گرفتن علم مدیریت روز جهان پیش برده است .
سال ۱۳۷۸ هجری شمسی با استقرار سیستم کنترل کیفیت Iso9001-2008 و شکل گیری واحد های مختلف مراحل پیشرفت و توسعه شرکت از جمله تنوع محصولات توسعه فیزیکی و تکنولوژیکی و گسترش خدمات آزمایشگاهی کنترل کیفیت وارد مرحله جدیدی گردید. هم اکنون حلوای عقاب با تکیه بر قدمت و قدرت خود به عنوان بزرگترین تولید کننده محصولات بر پایه دانه کنجد در ایران و با بکار گیری علم و تجربه و تکیه بر تخصص کارشناس مجرب صنایع غذایی، محصولات سنتی حاصل از دانه کنجد را به صورت صنعتی تولید و با کیفیتی درحد استاندارد های جهانی و در بسته بندی های مناسب به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نماید. به طوری که در حال حاضر محصولات این شرکت در بیش از سی کشور جهان عرضه و به مصرف می رسد. شرکت حلوای عقاب در خلال بیش از ۷۰ سال تجربه مفید خود به این باور رسیده است که کسب رضایت مصرف کنندگان یک هدف استراتژیک است که بقای هر سازمانی را تضمین می کند. مدیریت این شرکت مسئله حقوق مصرف کنندگان را نه به عنوان یک هزینه بر دوش سازمان که به عنوان یک سرمایه گذاری، ارزشمند و کم ریسک می بیند و به راستی باور دارد که مشتریان بزرگ ترین سرمایه هر سازمانی هستند. بیش از هفت دهه سابقه فعالیت تولیدی و ارتباط با مصرف کنندگان این درس بزرگ را به شرکت حلوای عقاب آموخته که مصرف کنندگان بهترین سرمایه ها هستند. مدیران شرکت در راستای این آموزه خود را موکل و شریک مشتری می دانند و باور دارند که مصرف کننده راضی نیز بهترین وکیل شرکت در دفاع از ارزش های سازمان خواهند بود. در دنیای رسانه های متعدد و متنوع که هر شایعه ای امکان رشد و فرا گیری دارد تنها می توان به اعتماد مصرف کنندگان اتکا کرد . از این رو است که شرکت حلوای عقاب از طریق تیم صدای مشتریان به صورت مداوم ارتباط خود با مصرف کننده را سر لوحه فعالیت های خود قرار داده است. با این امید که دهه ها میهمانی سفره  های با صفای ایرانی پیوندی نا گسستنی باشد که تا قرن های آینده نیز ادامه داشته باشد .

سندباد سبک جدید تجارت